tisdag 3 februari 2009

Lisa Seliberg vann på Nacka Strand


Lisa Seliberg, Järfälla är vinnare av en dukning för sex personer med duk och servetter, tallrikar, glas, bestick och ljusstakar från Kardelen, Mateus, Orrefors, NK och Ittala. Värdet på priset är 9.381 kronor.

Lisa gifter sig den 15 augusti 2009.

När jag ringer upp Lisa och säger Grattis ni har vunnit dukningen för 6 personer säger hon; Va! Är det sant? Vad roligt…jag som samlar på Mateus!

Dagen efter mailar hon; Hej och tack för det otroligt fina priset! Jag blev så himla förvånad men framförallt jätteglad när du ringde och meddelade att jag vunnit priset. Jag hade glömt bort att jag skrivit på en tävlingsblankett i samband med köpet av boken. Jag har aldrig vunnit något i hela mitt liv när det gäller lotterier så jag blev så förvånad. Det var det roligaste priset jag kunde tänka mig. Jag gillar verkligen att duka fint och att dekorera bord med olika teman beroende på årstid och fest. Jag har samlat på glas och porslin sedan jag var 15 år så det var det finaste jag kunde ha vunnit. Jag älskar serien Mateus och har flera saker i den i serien redan men ingen av dessa färger eller tallrikar.

Tack ännu en gång för det fantastiskt fina priset och tack för en väldigt bra bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar